kings of leon

nu har kings of leon blivit bokade till hultsfred och idag kom pappa hem med min biljett till festivalen. jag lyssnar inte på kings of leon, jag tänkte att dom kommer säkert låta som vilket random tråkigt band som helst. jag lyssnade på en låt, fans, det var jättebra! lyssnade på några fler, alla andra verkade tråkiga. ah så ska ni till hultsfred och/eller vill lyssna på bra musik lyssna på kings of leon - fans. thåström och lillasyster är också bokade. ska nog se thåström iaf, glömmer aldrig hur bra han var i göteborg innan kent i somras, mm <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Thåström var ju kass i somras. Mycket bättre då jag såg honom ihop med kent på kalas.



Lyssna på Use Somebody med Kings of Leon också, bra <3

2009-03-10 @ 19:20:01
Postat av: veronica

mm. inte jag heller <3

Postat av: fanny

kings of leon är jättetråkiga innan man har lyssnat många gånger på låtarna. då är dom asbra istället

2009-03-11 @ 07:26:54
URL: http://perfectsymmetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback