looking good

nu ska jag försökta lista band som jag vill se på dom tre festivalerna jag har inplanerade
siesta
- sonic youth
- placebo
- kleerup
- anna ternheim
- adiam dymott (iaf om harri spelar med henne)
- john me
- markus krunegård
- navid modiri & gudarna
- nordpolen

arvika
- nine inch nails
- depeche mode
- adiam dymott (om harri spelar med henne som sagt)
- alice in videoland (om inte apollo håller på att rasa ihop igen......)
- andreas tilliander
- anna ternheim
- bob hund
- fever ray
- fleet foxes
- nordpolen
- röyksopp
- thåström
- the sounds
- welle:erdball

hultsfred
- kings of leon
- the killers
- lars winnerbäck x3
- franz ferdinand
- anna ternheim
- regina spektor
- the sounds
- peter bjorn and john
- markus krunegård
- john me
- erik hassle (killen som gjorde en cover på håll ditt huvud högt till rockbjörnen duktig tycker jag)

annars lyssnar jag på röyksopps nya skiva just nu och det är flera bra låtar tycker jag allt, ni som gillar the knife borde lyssna på tricky tricky och this must be it eftersom karin dreijer står för sången så himla härligt, spotify:album:6vQMbwthchxuSioACn2hcE

Kommentarer
Postat av: andreas

röyksopps nya skiva är jättebra! men hon menade att jag är den "manliga" versionen av jonna.

Postat av: veronica

har ångest inför hultsfred.. vet inte om jag ska åka..

2009-03-29 @ 23:48:57
URL: http://anticatankar.blogg.se/
Postat av: caa

GAH, skrolla bara ner och inte läsa

2009-03-30 @ 00:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback