puss på långnäsan

nu är linnea hemma hos mig full rulle här vet ni hehe jag har nyss ätit halloumi igen! så gott med cous cous till.
jag: kan vi inte äta lite ben & jerrys sen?
linnea: ... ??? vad är det för fråga? det är klart vi ska......
så gott med ben & jerrys half baked, brownie och kakdeg i samma glass. man blir glad av att leva lite fancy sometimes. nu klämde jag in lite engelska för att uppröra alla som klassar det som landsföräderi haha
det står en massa saker i mitt rum efter att stina har bott här i två dagar, fyra flaskor med dricka i, massa skålar och saker överallt stina kom tillbaka och städa nu :@ nej skoja det är nog mitt eget fel att det är så rörigt. jag har tagit in en papperskorg till mig rum nyligen, det är jätteskönt äntligen kan jag lägga skräp nånstans rena befrielsen

Kommentarer
Postat av: stina

vem var det som knöt igen brödpåsen som du lämnat framme mm just det

Postat av: Anonym

sv: jag kanske borde gömt mina gamla vita converse och externa hårddisk i garderoben innan dom gick sönder, det har varit nåt

2009-03-23 @ 06:50:48
Postat av: veronica

vill ha b&j ju

2009-03-26 @ 16:25:52
URL: http://anticatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback