taste in men

idag så har nadja & jag köpt tågbiljetter från siesta. tåget hem skulle inte gå förns 17 (om man inte ville betala kanske 300 extra) så vi bestämde oss för att istället för att spendera en hel dag i partystaden hässleholm så åker vi ännu längre söderut, till malmö och fördriver dagen. vilket genidrag måste jag säga, hehe. nej men det finns nog mer att göra i malmö än hässleholm antar jag. det kostade ändå endast 30 kronor mer från malmö och tar ungefär ca 50 minuter från hässleholm
annars har carin & jag sett den rätte för rosing idag haha det var en rolig man som älskade sitt hår med. han drömde till och med mardrömmar om sitt hår, han åkte dock ut ikväll :(
pappa och jag gjorde fruktsallad idag också, det blev jättegott mums alltså

Kommentarer
Postat av: caa

såg din pappa på stan idag tror jag

2009-03-04 @ 11:52:29
Postat av: andreas

åhhh. den är inte tråkig! den är ju mörk och.. åh. vet inte. bäst. rickard sa exakt som dig :( BLIR LEDSEN :( fast nu lutar det mot wow för mig hehe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback