socker över himlen

nu har jag lyssnat på olle ljungströms nya skiva eftersom alla hyllar den så mycket. den heter sju, innehåller 12 spår och avslutas med en låt som heter sverige. alltså jag tycker om olle ljungström, han är charmig, gör bra musik osv. när carin och jag såg honom '05 så ringde hans mobil under spelningen haha han lånade ut den till en tjej i publiken så fick hon prata istället, det var roligt. tycker dock att hans nya texter verkar väldigt konstiga. jaha spännande
nu sitter jag och målar mina naglar, det är jag inte så jätteduktig på, jag är inte så bra på nåt som är tjejigt direkt :(

Kommentarer
Postat av: caa

jag gillar olle, olle har alltid varit en fin man

2009-03-06 @ 18:08:32
Postat av: veronica

jävla kentwannabe.....!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback