tänk om man var bamse

hej nu har jag lämnat stina vid bussen och kommit hem till min lya där nilz sover i stinas säng som står kvar, härligt. tänke lägga upp bilder från igår eftersom alla är så otroligt intresserade
jag tänkte även tipsa om min och stinas nya blogg
www.hundjocke.blogg.se
härlig blogg, totalt meningslös må den vara men lägg till den på bloglovin så kanske ert liv blir mer innhållsrikt
just nu sitter jag och lyssnar på en låt som j.berg tipsade om på kentforumet för en stund sedan, bra smak den där killen har gosigos
iaf så åt vi jättegod mat på coffeehouse igår <3 smarrigt var det och mix megapol var där och sände mysimysi


Kommentarer
Postat av: stina

där ligger jag och dregglar

Postat av: Veronica

Alltså den där mackan....

vill ha

2009-05-12 @ 17:47:27
URL: http://anticatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback