det här är dagen då jag blev matildas coatch

nu har jag spenderat en dag med att endast sitta och lyssna på en massa musik! härligt må jag säga.
har lyssnat på radioprogrammet martin och jocke var med i och spelade musik i och det var jättebra verkligen! dom spelade jättebra musik tycker ni ska ta och lyssna på den här låten
matilda har bett mig bli hennes mentor i sigur rós-lyssnande också och det är fantastiskt! nu jäklar ska det skapas ett sigur rós-fan till där ute i världen och på tal om dom isländska gossarna så fick jag hem deras dokumentär heima idag och den lär jag väl kolla på inatt eller så, fäller kanske en och annan tår också. smygkollade på den förut och gud ville bara gråta. blödig? nja det är ok
här kan ni lyssna på spellistan jag gav matilda för nybörjade i sigur rós-lyssnande också
ja jag är väldigt generös med spotifylänkar!
fortsätter på mitt det här är dagen-tema

Kommentarer
Postat av: matild

jag gillar ditt det här är dagen-tema jättemycket, känns väldigt poetiskt

2009-11-20 @ 20:28:12
Postat av: matild

förresten är sigur ros-listan muy bien, lyssna people

2009-11-20 @ 20:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback