älskade älskade

vacker startsida det är här på blogg.se idag, men vem är kent?
nej seriöst, jag är fortfarande i chock sen gårdagen
jockes röst ekar genom hela huset, den gör sig så fruktansvärt bra ihop med musiken. jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag vill ha mer, världens vackraste
tänk om jag hade vetat att det skulle komma att låta såhär en dag när jag var ett barn och spelade vapen & ammunition i min stereo, alldeles hänförd av vad jag hörde. herregud vad bra ni är kent. ord räcker som sagt inte till över hvuud taget, dock måste jag ju få säga något
det finns verkligen ingen annan musik som kan komma så långt in, allt annat känns så fruktansvärt ytligt när man hör det här

Kommentarer
Postat av: caa

Andersson och dom andra

2009-10-06 @ 10:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback