klappar katter

kul att jag promenerade runt lite vid gamla stan i väntan på att skolan skulle börja och på väg tillbaka ser jag jo gissa tre gånger vem! mannen stalkar mig, eller stalkar jag honom? han mig
sen gick jag mot skolan och såklart så går jocke också ditåt eftersom han bor ditåt och jag kan ju säga att det var en upplevelse att gå och lyssna på töntarna med jocke kanske 2-3 meter framför sig. funderade på att säga vad jag lyssnade på men kom på att han säkert skulle bli obekväm så sa ingenting
sen på väg hem från skolan så kommer samma människa med sitt barn, hej jocke
kära någon, blev på väldigt gott humör iaf. sämre syner har man ju haft på väg till skolan liksom (alla som gått på wenströmska och önsta vet vad jag menar.......)
kul att sami börjat skriva en massa på kentforumet också :D så rolig kille

Kommentarer
Postat av: tobi

Nä, vad fusk :(

Postat av: Cheapo

Seriöst Jonna, GAAAAH :@ Mycket avundsjuk.

2009-10-06 @ 20:00:51
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: fanny

hahaha varför hälsar du aldrig för?!

2009-10-07 @ 09:42:22
Postat av: veronica

Usch, jag börjar nästan gråta.. haha



vill också titta på honom

2009-10-13 @ 18:17:17
URL: http://anticatankar.blogg.se/
Postat av: Emma

"kan ju säga att det var en upplevelse att gå och lyssna på töntarna med jocke kanske 2-3 meter framför sig" Haha åh kul okej

2009-10-16 @ 20:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback