mackbock är bra att ha

ok som jag sa i min bilddagbok så har jag gått och fått barn!
det är jag väldigt glad för minsann
idag så var klassen iaf på tv4 och satt med i publiken på ett program där. såna fancy grejer får man göra på min skola! skojade, det var ganska jobbigt att sitta där mellan 13:30-16:00 men det var en häftig man med. han hade inga armar och inga ben men lever ett nästan normalt liv ändå, har familj, kör bil, har ett eget företag har ja för mig och så :D var cool!
annars har jag fått jätteont i min fot och imorgon har vi stadsvandring :( kommer ju inte kunna vara med om det inte blir bättre och vi ska till riksdagen sen och dit vill ju jag följa med
förövrigt kan min pappa inte säga macbook utan säger "mackbock" alltså som i bensinmack och getabock hahaha "kolla jonna killen på tv har en precis sån dator som du har! en mackbock"

Kommentarer
Postat av: caa

åååh power till pappsen!

2009-10-02 @ 09:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback