om kent glömde mannen i den vita hatten

vad skulle hända om kent skulle glömma att spela mannen i den vita hatten? den tanken har slagit mig nu efter att andreas påpekade att mannen i den vita hatten inte står på låtlistan till deras spelning i lisebergshallen 071123 som finns med i häftet till boxen.
ja tänk er hur skulle det se ut om mannen i den vita hatten plötsligt uteblev? *psl-stuk*
kent avslutar 747 med viftande armarna och tjoflöjt dom drar från scenen, backstage, folk säger att dom gjorde ett helgrymt jobb (jag vet inte hur det går till backstage, jag står oftast kvar i publiken efter 747) bandet känner sig nöjda och glada, tar varsin öl. jocke säger att sami sög, sami är glad ändå. dom hoppar in i en taxi och drar därifrån innan nån i crewet hinner så mycket som att reagera
10 minuter senare, fortfarande i taxin
"... det känns som vi har glömt nåt grabbar"
eller?

Kommentarer
Postat av: popluggen

åh länkarN

Postat av: tobi

"... det känns som vi har glömt nåt grabbar"

klockrent! om det händer så är det nog sami's fel

2009-10-02 @ 23:53:19
URL: http://myacademic.wordpress.com/
Postat av: Sofia

Jag skulle vara lycklig :)

2009-10-03 @ 19:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback