vi är värda så mycket mer

det är kanske dags att försöka ta tag i det här med bloggandet nu! inte för att jag vet om någon fortfarande läser varken min blogg eller bloggar i allmänhet men jag gillar detta (fejan fniss)
ok så nu sitter jag här. åkte från västerås vid 8 och kom hem till lidingö 22, så trött. har hängt med lovisa inne i stan och sen hemma hos henne kollade på idol eftersom hon fått en sån tv-box-molijox. jag har ingen tv så det är ju bra att hon har det.
imorgon så är det iaf kalas hos elina! sen ska vi tydligen gå ut på silk (slisk) också, spännande! där har jag inte varit. så har jag tagit tag i att byta till LUF stockholm också och skickat ett mail till nån som hannes sa skulle hjälpa mig med det. dags att engagera sig, upp till kamp för friheten, osv osv

p.s. borde kanske skaffa politikkategori?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback