fångarna på åsögatan!

är inte så duktig på att uppdatera här, borde helt klart bli bättre! det är mest eftersom emma har varit här och stört i en veckas tid nu. snart kommer det att bli värre eftersom hon förmodligen flyttar in hos mig på söndag. matilda flyttar också snart till stockholm, på lördag rättare sagt! det gillar vi.
emma och jag har kollat på fångarna på fortet idag och igår. det är inte alls lika spännande nu som när man tyckte när man var liten har vi upptäckt. det är synd. saknar fader fouhras också, han och gunde tyckte jag så mycket om. idag har vi kändisspottat två gånger, iaf jag! först såg jag herr berg på vägen hem från skolan (och jag hade kentpåse, pinsamt) och sen såg vi cissi som är med i tjenare kungen! hon bor granne med oss upptäckte vi sen
emma på tunnelbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback