daddy dj please take me to the party

ja nu är det 2010, och jag tänker där med blåsa liv i den här bloggen!?
kanske. hoppas det iaf. jag har problem med att få upp bilder på bloggen från min mac så därför lägger jag inte alltid upp bilder när jag känner för det. vet inte vad som är fel! jag tänkte iaf försöka inleda med lite "halv"dåliga bilder från mina senaste dagar!
ok? oooooook!
här sitter nadja och äter nyårsmiddag! fancy var det
så ska det vara! nadja gillar
nadja pussas med nilzo, så söta!
vi kollade på fina, underbara harry potter x 2! och nadja lärde mig att tycka om that 70's show, lite iaf
mina barn sitter och trängs i sängen! jag gillar både pc och mac
nu återstår att se vilka som faktiskt orkar med att läsa min blogg! enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback