dom ögonblick där inget annat kan tränga igenom

har nu invigt nya en plats i solen. det är minst sagt vackert.
favoriterna såhär långt är: ismael, passageraren (med fin fin gästsång, till min förvåning), team building. kanske. jag vet inte riktigt, bara att varje gång jag lyssnar på en låt älskar jag dom lite mer. fina killarna. vet ingen som sjunger som herr joakim berg.
(ogräs?) såhär kan man spendera en tidig junieftermiddag. jordgubbar till frukost.
en liten tjej kom och gjorde mig sällskap efter ett tag

Kommentarer
Postat av: Carin

ser underbart ut.... vill också vara ledig och göra som du...

2010-06-23 @ 17:24:40
Postat av: felix

oväntat att dina favoriter är dom jag tycker minst om!

2010-06-24 @ 22:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback