fest i val

önskar jag kunde åka på en hel festival den här sommaren. eftersom jag ska se kent så mycket så kommer jag besöka en massa festivaler, fast inte en enda hel. har åkt på arvika tre år i rad med nadja, kommer sakna det! nästa år har vi dock pratat om att vi tycker det börjar bli dags för roskilde. synd bara att det kostar svinmycket att åka åka på roskilde. måste vara riktigt bra bokningar osv. jag tycker kent kan göra sin enda spelning där något år, det vore rätt värt. man har inte direkt råd att betala en roskildebiljett om man ska på +10 andra spelningar antar jag, åtminstone inte med min ekonomi!
bjuder på lite ljuva minnen i väntan på festivalsommar 2011:
siesta 09 - frågan är vilka dessa män är?
arvika - '08 skrev något som skulle fått mig bannad från kentforumet
hultsfred 06 - såg min fjärde kentkonsert med linnea (och veronica och frankis och emma och stod bella och emeli som jag inte kände då! bra bild också var professionell fotograf på den tiden)

Kommentarer
Postat av: Emeli

hahah jag älskar dina långa parenteser utan punkter.

Postat av: stajn

haha, jag känner pojkarna på första bilden. växjöfolk ;)

2010-07-06 @ 20:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback