i'm a vegetarian and i ain't fucking scared of him

nu har jag haft jennifer här i sisådär tio timmar. vi har ätit mat och druckit en salig blandning av olika drycker. dansat till massor av konstiga låtar eftersom jennifer tog på sig jobbet som dj fast även till en plats i solen, bra för mig att få öva upp movesen inför torsdag, kollat på filmer, ätit glass osv. härligt! mina föräldrar sa att dom skulle komma hem runt 23, fast dom har fortfarande inte kommit hem. dom var rädda att lämna mig och jennifer ensamma med vår alkohol (väldigt oroliga föräldrar) och tog med sig tre gånger så mycket själva hehe.
nu hade jag tänkt att lära mig se gossip girl (har aldrig sett det...) hoppas jag har något bra framför mig. får se hur det går. försökte börja se det förut fast tror jag såg ett avsnitt av gilmore girls istället, lika intelligent som alltid!

Kommentarer
Postat av: Emeli

gossip girl är bästa serien ever.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback