ledsen

detta har än så länge varit en hemsk dag. grät så mycket på bussen att en snäll man frågade om han kunde göra något, han frågade om något jättehemskt hade hänt. så snäll.
imorgon tar en massa människor studenten och jag tror inte jag kommer hinna se så mycket av det och det är tur, för jag orkar inte bli mer ledsen än jag redan är. imorgon får jag sommarlov och jag strutnar fullständigt i det, kunde lika gärna varit oktober, jag hade kanske till och med föredragit det? jag vet inte.
helena lovade att komma och hjälpa mig att köpa skor idag, innan jag lämnar stockholm på obestämd tid, men jag vet inte om jag orkar det längre. vill inte vara alldeles ensam och ledsen hela tiden, orkar inte vara i västerås där jag inte ens kan gråta ifred. vill inte vara ledsen mer, känns som jag aldrig ska bli glad igen, fattar inte vad som ska kunna göra mig riktigt glad när inte kan tillbringa en minut ensam med mig själv utan att må jättedåligt. vet inte vad som hjälper längre :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

lilla jonna då :( inte rättvist att du ska behöva vara så ledsen

2010-06-10 @ 21:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback