OH YOU'RE SO BUSY

börjar bli lite trött på allt studentfirande överallt nu. inte bara på flaken som åker runt, har faktiskt bara sett tre stycken än så länge desstuom, fast på allt tjat på facebook, på folk man träffar, på all reklam för det osv. om jag skulle tagit studenten i år hade jag inte ens velat köpa mig en sån där svindyr studentmössa. tycker det känns lite pinsamt när jag ser ett flak åka förbi, av någon anledning mår jag lite dåligt av att se alla gapande, fulla ungdomar som tror att alla bryr sig om att dom har tagit STUDENTEN. vet inte om folk bryr sig, men i princip ingen ser ens åt dom? åtminstone inte i stockhoms innerstad, alla är så busy busy här, har bara tid att tänka på sig själva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback