dalarna!

nu har jag kommit hem från några dagar i stjärnsund! där matilda bland annat lärde sig att älska papijump, som är som doodle jump fast gratis! jag blev iofs också ganska besatt av det. det är så fantastiskt med iphonespel. måste indhandla riktiga doodle jump snarast. vi var även sjuka, bakade godis, åt godiset, drömde mardrömmar osv
jag lärde mig även den ädla konsten att photoshopa bilder i min mobil, fantastiskt tidsfördriv! här är en fin bild på min frukost, kaffe och apelsinjuice!
förövrigt måste jag säga: jag har köpt biljetter till carin och mig till premiären av sex & the city 2! som vi har längtat.

Kommentarer
Postat av: Lothar Meyer

Du måste äta en ordentlig Frukost varje dag, en bra och näringsrik Frukost innehåller mycket mer än bara Kaffe och Juice med apelsinsmak.

2010-05-15 @ 02:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback