fo helvede

ok tack nu har jag äntligen fått lite ordning på min design förhoppningsvis. nu är jag ingen hejare på bloggdesign så den är fortfarande ful fast haha det är jag också så det spelar ingen roll. jag har till och med bytit ut ut mitt älsakde "i can live only wholly with you or not at all" av beethoven, pretto. nu kör vi jónsi istället.
i augusti får jag, felix och matilda beskåda detta på dansk mark:
så himla fin.
snart åker jag hem till matilda dessutom och stannar där tills på fredag då jag återvänder till civilisationen och nej, säger inte det pga storstadskomplex, jag har faktiskt inte ens mottagning i stjärnsund!

Kommentarer
Postat av: matild

du är inte ful! och ska bli fint att ha dig här :)

2010-05-12 @ 19:54:06
Postat av: felix

det lär ju bli GANSKA så bra :D

2010-05-13 @ 19:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback