party på ett hotell i eskilstuna

drömde en jättelång dröm inatt! nästan alla stora kentfans jag känner var på konrad i västerås. jag förstod inte varför dom var där, sen visade det sig tydligen att alla bara var där eftersom dom skulle vidare till eskilstuna sen och tydligen skulle jag också det, för där hade kent en spelning, men det visste inte jag om, ändå skulle jag dit. den var på martins hotell som han ägde. det var jättesvårt att komma in först fast vi lyckades tjata oss in! när vi kom in så hade jag såklart lyckats tappa bort min telefon och hör och häpna, mitt godis! så sprang jag runt och letade efter det jättelänge, sen hittade jag det i min påse som jag haft med mig hela tiden. dock lyckades jag såklart hamna utanför hotellet lagom till att kent skulle spela, så var det jättesvårt att ta sig in. kom in och därinne spelade kent på en vanlig scen och några fangurls stod och tryckte vid scenen och några av mina kompisar stod och dansade omkring så jag joinade dom, fast sen förvandlades allt till ett klassrum där alla satt och kollade på kent vid bänkar, felix var också där och så tvingade jag honom att komma och sätta sig vid raden längst fram med oss, sen vaknade jag. var en cool dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback