but i'm an engine on a saturday night

idag tog jag en promenad med matilda. vi passade på att diskutera hur vi skulle förändra världen till det bättre. planen började bra, alla människor skulle få leva precis så som dom behagade men mynnade ut i att alla länder skulle tvingas betala skatt till ett land endast bestående av barn... vi kom fram till att planen behövde lite finputsning innan vi satte den i verket helt enkelt. jag gick hem till elina och vi köpte lite torkad frukt och gjorde något mindre intellektuellt, kollade på ronny och julia (den gamla julkalendern, ni minns?)
nu försöker jag och felix komma fram till hur vi ska åka till köpenhamn på det mest ekonomiska sättet! köpenhamn är så fint! är glad att vi ska dit i sommar. såg kent där i mars. var mycket fint att besöka danmark! tyvärr fick vi spendera hela dagen på något konstigt industri/fabriks/radioaktivt område där tap1 där kent spelade ligger. inte helt jättevärt sätt att spendera en dag i köpenhamn på. synd bara att man inte förstår vad dom säger. roligast är dock att dom säljer sprit i koiskerna till och med, jag gillar! har inget enormt behov av att handla sprit konstant men: störta systembolaget!
helena, sofia, amanda och veronica utanför tap1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback