nyponbuskar nyponbuskar, hela vägen nyponbuskar

hej på er
i torsdags åkte jag till linköping och träffade veronica. vi såg batman the dark knight. alltså, hehe, jag trodde att alla som älskade jokern bara älskade den för att det blivit sån uppståndelse efter att heath ledger dött fast mm den vad bra på riktigt, åh älskar jokern. känner mig töntig nu
innan det var vi på utsällningen om kent. den var sådär, ganska töntig på sina håll. vi lämnade en tampong till jocke där, ifall han skulle behöva den
sen igår var vi på lars winnerbäck fast man hörde mest trummorna det var lite synd. publiken var i alla fall glad och sjöng med jättehögt så man knappt hörde lasse alls, haha. kul med så peppad publik. berodde antagligen mycket på att han spelade i sin hemstad så tur att det var där jag valde att gå iaf
ska snart hämta stina med pappa nu, nilz har slagit sig till ro i hennes säng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback