nu älskar jag också björn gustafsson

hehe har designat om min blogg helt själv därför det blev lite konstigt på sina ställen kanske
fast jag är nöjd kom jag fram till när jag kollade på den nu, mer nöjd än vad jag var igår när jag blev klar
tycker om att använda mina enga bilder, mycket roligare när hela verket är sitt eget eller nåt haha
hoppas ni kan läsa min rosa text

igår var det iaf eurovision song contest. ryssland vann för första gången, grattis till dom!
är absolut inget fan av esc egentligen fast av någon anledning får det mig att bli patriotisk
synd att charlotte pirellis låt var så dålig, vi hade inte en chans. plats 21 liksom
björn gustafsson gjorde i alla fall galan värd att se när han var sån som presenterar sveriges röster. när alla andra tog i så dom spricker med rövslickeriet spelade han nochalant och gav sverige 12 poäng, skrattade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback