kent album åtta

just nyss startade jocke fucking berg en finfin tråd på kentforumet
inspelningarna av deras åttonde album har börjat
och det spelar ingen roll hur mycket jag visste om det här innan
när jocke har sagt det är det på riktigt
det är då jag skuttar runt och och är helt överlycklig
inte när random rykte cirkulerar och ingenting står klart
nu står det klart och jag är så glad!
jag var nyss ute på promenad och lyssnade på dom och tänkte på hur fina dom är och så kommer man hem till det här
åh
förövrigt så var veronica snabbast på jorden att uppdatera vår kentblogg
den enda bloggen som ligger före kent.nu ;)
hehe ne skoja men för guds skull besök den
www.reasontolive.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Veronica

Snabbatjejen91

Så bra!

nejmen.. det var ju en trevlig nyhet liksom :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback