luffare i stockholm

nu har jag varit på föreläsningar om eu i stockholm med matilda och en massa andra luffare. det var trevligt och soligt och härligt! synd att vi fick sitta inne bland en massa folkpartiettavlor "du vågar vara pappa" stod det på en av dom. det var en snygg kille som hade en föreläsning tänk er dave gahan fast smalare och med fyrkantiga glasögon och yngre såklart också 20-25 :G föreläsarna var duktiga fast det var jobbigt att lyssna på EU:s historia :( haha
efteråt så gick matilda och jag och åt halloumisallad på kaffe med mjölk det var jättegott
hände det något mer spännande?
ja det hände förstås ganska mycket spännande inne med luffarna dom tog upp ipred ibland och snickelisnackade matilda och jag sneglade på varandra
jaha det var iaf tre stycken till från västmanlands luf med och dom var snälla tycker jag
hehe luf betalar förövrigt resan åt oss om vi lämnar in tågbiljetterna och man fick mat av dom med, så generösa!
nu bjuder jag på bilder också så ni får se färger också

vägen mot stockholm

fina stockholm

halloumi <3

Kommentarer
Postat av: andreas

han är eklig :(

Postat av: stina

ahahhah när du beskriver den där killen jag får upp en bild av en på min skola då :( fast han är inte så snygg men han ser ut som en ung dave gahan lite och han har fyrkantiga glasögon och ser ut som en som håller på med politik och sånt

2009-04-05 @ 14:12:07
URL: http://fooobb.blogg.se/
Postat av: matilda

mmmm haloumisallad <3

2009-04-05 @ 15:33:12
URL: http://frid.devote.se
Postat av: Anonym

mm vad gott de såg ut, ska jag nog ta och göra hemma :D

2009-04-05 @ 19:23:08
Postat av: caa

mm vad gott de såg ut, ska jag nog ta och göra hemma :D

2009-04-05 @ 19:23:47
Postat av: Veronica

MATEN!

2009-04-06 @ 17:41:39
URL: http://anticatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback