du står i spegelsalen med ett brännbollsträ

nu är jag hemma i västerås igen, vilket är ganska skönt efter att ha irrat runt i stockholm i fem dagar. jag har iofs varit hemma i mellan men man hinner inte få så mycket lugn och ro. känns så skönt att gå av på stationen i västerås, det är så lugnt här i jämförelse och det är ändå alltid massor med folk som går av i västerås (om man jämför med enköping och bålsta t.ex) hehe.
iaf så har det gått ganska bra i stockolm, inte kommit vilse något mer!
utforskat kungsholmen med klassen eftersom vi har haft tema kungsholmen onsdag-fredag och jag trivs ganska bra på kungsholmen. skolan är väl sådär, klassen verkar rätt bra, lärarna är ok, men att vara tillbaka i skolan efter mer än 1½ år känns inte så bra och som jag hatar att gå i skolan. måste försöka klara det trots att jag gång på gång blir livrädd. så det är tur att det är kungsholmen och inte där jag t.ex började gymnasiet i västerås hösten '07, på vallby! usch vallby är det värsta stället i västerås skulle jag gissa på, bara fält och fält och fält och något tråkigt bostadsområde, plus ett friluftsmuseum med får.......
så skönt att kunna gå ut på promenad på lunchen t.ex, försökte gå handverkargatan upp (nej går inte på hantverkargatan för pga you know who utan för att den ligger precis vid min skola och dessutom är den så himla lång att den är svår att missa om man är på kungsholmen) men tror inte jag lyckades ens
nu får ni komma och hälsa på mig, saknar er

Kommentarer
Postat av: stina

haha vallby friluftsmuseum<333

Postat av: veronica

Tänkte komma till dig när jag fyller arton, så ska vi ut på krogen på kungsholmen och fira mig och dricka öl för 25 spänn. För sånt gör man på kungsholmen. Får jag det? :)

2009-09-02 @ 14:40:25
URL: http://anticatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback