noel gallagher vs jocke berg

jag blir fundersam, jag undrar  vilka det egentligen är som läser min blogg
jag har runt 15 unika beskökare varje dag (slå det va kenza!)
och dom enda som kommenterar regelbundet är fanny, stina, carin, veronica och sofia ungefär
vilka är egentligen dom andra 11 besökarna?
ok vissa kan jag säkert lista ut men ah inte alla

jaha annars sitter jag här och dricker vatten vid min dator
hannes var här idag, han gav mig två femhundra lappar, bästa brushan
nej det var en försenad födelsedagspresent, han brukar inte göra så
glad blev jag i alla fall <3
gurr gurr när jag kollde på popcirkus förut så intervjuade kristian luuk noel gallagher
där snackar vi en riktig man va, så jädra snygg och pratar så fin engelska
jag vill ha
jocke berg och noel gallagher borde mixas ihop
jocke är snyggare men han pratar inte lika fint
noel är inte lika töntig som jocke heller :)

Kommentarer
Postat av: Sara

I do!

Postat av: Sofia

Finns det nån blogg som Sara inte läser? :P



Jag har fler unika besökare än dig Jonna! stolt

2009-02-19 @ 18:52:44
URL: http://cesium.blogg.se/
Postat av: stina

dom jävlarna tog oss en efter en

2009-02-19 @ 21:12:34
Postat av: rikard

jag läser ibland!!



jocke är en riktigt tönt fast noel är bra mycket töntigare, slåss med sin brorsa bara värsta tuff

2009-02-20 @ 00:36:44
Postat av: Josefin

Jag läser men jag är inte så bra på att kommentera :(

2009-02-20 @ 09:00:19
URL: http://salutmoncoeur.blogg.se/
Postat av: Gustaf

Jag besöker dagligen!

2009-02-20 @ 11:52:07
Postat av: linnea

jaag, fast det visste du nog redan

2009-02-20 @ 12:28:26
Postat av: Veronica

Jag kommenterar ju :( dissen...



hursomhelst.. jocke är bra som han är!

Killar ska vara töntiga!

2009-02-20 @ 12:46:16
URL: http://anticatankar.blogg.se/
Postat av: jonna

sara: jaha ser man på vad kul :D

rikard: noel är cool, liam som är töntig om nån ska vara töntig :@

veronica: jag veeeet kom på att jag glömde skriva dig haha <3

2009-02-20 @ 16:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback