sorry will not bring my teen years back to me

i lördags var nadja & jag i stockholm. jag tror vi var inne i varenda alternativ affär man kan hitta nästan
bluefox, rockzone, shock och en massa små jag inte vet namnet på haha, så kan det gå.
jag köpte ett par skor och en kofta, dock på din sko och h&m, ingen annanstans.......
vi var på bengans och jag hittade years of refusal där, trodde den skulle komma ut idag först?
här har jag gått och väntat och sen stod den där, vet inte om cdon har fel releasedatum eller något
köpte den i alla fall hehe bra grejer är det!

tänkte börja lägga upp lite bilder här så det inte blir så grinigt
speciellt nu när jag inte har någon speciell design, hehe gör nån sen när jag orkar
kanske lite tråkigt med tanke på bilddagboken men ska försöka att inte ha samma bilder :D


stockholm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback