grattis min bror

mm vad duktiga ni var på att gissa på vad jocke hade i sin väska, det blev jag glad för
idag har jag iaf inte gjort så mycket, pappa försökte förklara för mig om israel/palestina, jag förstår fortfarande inte så mycket hehe och jag förklarade för pappa vad spotify är. imorgon ska hannes och pappa ha födelsedagskalas för hannes fyller 29 idag (grattis på honom) och pappa fyller 56 på söndag
sen har jag tänkt lite på vad jag ska önska mig i födelsedagspresent för jag fyller snart år jag med ska ni veta
aah jag vet inte vad jag vill ha, jag skulle vilja ha sex & the city-skokartongen och så skulle jag vill ha en biljett till hultsfredsfestivalen kanske för tror inte jag orkar jobba där och jag vet inte om jag vill lägga ut alla pengar på en biljett själv :) och så vill jag ha emil jensens senaste skiva också, har fortfarande inte hört den
ja vi får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback