märklig musik

sitter och lyssnar på en låt som är 11 minuter lång och låter ungefär som en tandläkarborr dom första fem minuterna och sedan övergår till något annat som inte låter som någonting alls egentligen
ni som har spotify borde gå in och lyssna här spotify:track:6yDAXOwk8n1zNOTJ9RwIoK (klistra in den i sökrutan)
nu efter sju minuter låter det ungefär som vattendroppar som faller och nån som inte kan spela fiol eller något...
varför gör man sån här musik? :( tror man att man ska uppfattas som ett missförstått geni eller?
och ännu märkligare, varför lyssnar man på sån här musik? ingen tror att du tycker det är bra iaf, du slösar endast 11 minuter av ditt liv
ok jag kanske är lite hård, förlåt förlåt alla som tycker det är jättebra
ska övergå till att lyssna på något mer lättsmält som coldplay eller något

Kommentarer
Postat av: fanny

den var dålig, kommer aldrig mer få tillbaka dom dom elva minutrarna :(:(

Postat av: stina

ska lyssna nån gång

2009-01-27 @ 08:15:26
Postat av: caja

såna här saker fick vi lyssna på i skoaln förut och berätta vad vi kände.



grejjen med sån här musik är att man ska höra en historia den ska få tankarna att vandra.



jag har ingen problem med sån här musik om jag är på ett sånt humör

2009-01-27 @ 12:31:21
Postat av: jonna

carin: ja jag vet det men herregud låten är ett skämt

2009-01-27 @ 15:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback