you are not david bowie

varför har ingen köpt min hultsfredbiljett till mig än?
nu har dom gått upp i pris också
jag kan inte köpa med mitt kort heller :(
och så måste man ha en skrivare och det har inte vi
tur att det är mamma och pappa som betalar biljetten
mm fick den i födelsedagspresent om ni minns

igår vaknade jag av att jag inte kunde andas för jag hade täcket över ansiktet och sen blev jag livrädd för att stina låg och sov brevid mig haha
idag har jag kollat på skins, älskar det så söta karaktärer
snart kommer linnea till mig, hon har varit i hongkong i en vecka :D
häftig tjej, undrar om hennes ögon har blivit sneare?

Kommentarer
Postat av: SANIBO

nice med hultsfred!

Postat av: fanny

sv: köp då :D

2009-03-02 @ 15:58:53
URL: http://perfectsymmetry.blogg.se/
Postat av: Sofia

Är det så läskigt att vakna upp bredvid Stina? :O

2009-03-02 @ 20:13:43
Postat av: caaa

hahah var det som riskorn!?

2009-03-02 @ 21:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback