bra med blogg

ok, tänkte testa på detta med att blogga igen kanske!
nu har ju min blogg legat på hyllan i sådär två månader och egentligen ganska länge innan dess. hoppas att felix blir glad iaf för han brukar klaga på att jag aldrig bloggar. fantastiskt!
idag är det iaf fredag och jag är ledig och är därför i västerås. bra med fredag. pappa gör pizza! gillar inte min bloggdesign alls men är nog inte skillnad nog att ändra den heller. suger ju.
idag har iaf jag blivit sugen på att se jónsi i köpenhamn i augusti! försöker få med mig matilda och felix på detta. ah nu ska jag försöka ändra min bloggdesign kommer gå dåligt tror jag heråherå

Kommentarer
Postat av: felix

äntligen :D

2010-04-24 @ 00:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback