don't fucking tell me what to do

oki nu är det så att imorgon ska vi börja med vårt demokratiprojekt i skolan och jag har ingen aning om vad jag vill göra om för något! demokratiprojektet hade vi även förra året, då sökte jag igenom massa grejer om fildelning för det var på tapeten med ipred och det var jättespännande! men just nu är ingenting särskilt på tapeten och demokrati är lätt värdaste ämnet så vill göra om något roligt. vet bara inte vad................... det hela går ut på att vi ska komma på att alla ska försöka förändra världen på något sätt! mest för att  vi ska lära oss att vi faktiskt kan göra något. skulle vilja typ... legalisera homosexualitet i alla länder i världen. på några få veckor. klurigt, får se om det kanske blir något annat.

Kommentarer
Postat av: Matilda

..... stoppa kronobergsmodellen!

Postat av: matild

nåt om polygami kanske? alltså undersöka vilka rättigheter man har etc! ok kanske inte går att ta reda på så mycket, är bara en fråga jag brinner för..... och simon med flera förstås

2010-08-25 @ 22:34:25
Postat av: jonna

ja båda sakerna är intressanta, dock är stoppa kronobergsmodellen en aning lättare att påverka! borde satsa på det, här i stockholm är det väl så stort också!

2010-08-26 @ 07:54:19
URL: http://kentbloggen.nu
Postat av: Isabellla

Det finns ju något som verkligen är på tapeten just nu Jonna!!!!

Skolorna och högskolornas ställningstaganden att inte släppta in partier/ungdomsförbund är ju högaktuellt och demokratimotverkande.

2010-08-26 @ 19:17:33
Postat av: jonna

isabella: ja det är mycket som är på tapeten såklart, dumt uttryckt kanske menade mest att inget var på "min tapet" just nu. haha. det där är intressant, vill göra något om det också nu! plötsligt väldigt inspirerad

2010-08-26 @ 21:01:46
URL: http://kentbloggen.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback