i like my money where i can see it, hanging in my closet

mm rätt stämningsfullt!
tänkte dock inte att det här blogginlägget skulle handla om ett youtubeklipp.
jag måste bara meddela att jag saknar att kolla på sex & the city så himla mycket! har inte min dvd här i stockholm så kan inte titta på min box och hittar ingen sida som streamar sex & the city heller. alla som känner mig vet att det är min favoritserie i hela världen och att jag (när jag är i västerås, vilket jag knappt är längre) kollar på det så gott som varje dag.
nu försöker jag istället underhålla mig med gossip girl, vilket går ganska bra fast inte alls är i närheten av sex & the city. hade tänkt ta mig an alla säsonger av o.c. sen! lite gammalmodigt kanske, fast kollade en del på det när det gick på tv, såg dock inte alla avsnitt vilket jag vill göra! tycker det är bättre än gossip girl, tror jag. tycker serierna är lite lika, förutom att dom utspelar sig i olika städer och det inte är så mycket fokus på överklassen i o.c. som i gossip girl! sen tänkte jag kolla igenom alla fyra säsonger av skins vilket är min absoluta favoritserie no2. en jättesöt brittisk serie med helt underbara karaktärer verkligen som utspelar sig i bristol. älskar, älskar, älskar, älskar. snart kommer säsong fem också tror jag, mums.

Kommentarer
Postat av: matild

kan vi inte kolla på oc och skins tillsammans? :D känner att det finns så många tv-serier i världen jag har försummat att se och blir så uttråkad av att kolla själv. dessutom kan jag behöva nåt att göra när jag inte längre kan gå ut i skogen och göra andra stjärnsundssaker. puss.

2010-08-27 @ 20:44:07
Postat av: jonna

jo det kan vi göra, det vore jättemysigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback