jag mötte lassie

ok, nu har aktiviteten på min blogg varit låg, fast det är faktiskt för att jag varit ute och rest så himla mycket på senaste tiden. på söndag har kent sin turnéavslutning, buhu känns sorgligt. vet inte vad jag ska göra med mitt liv efter det, börja skolan antar jag. haha, okej skojade var inte seriös med att jag inte vet vad jag ska göra med mitt liv utan kentspelningar att gå på. kommer dock att sakna dom och familjen så himla mycket! får dock inte glömma att en dag efter att skolan börjat så beger jag mig till köpenhamn för att se jónsi med felix och matilda!
vill förövrigt köpa en hund väldigt, väldigt gärna! har alltid velat ha en hund förstås, fast vi har alltid haft nilz och hon är bäst så det har liksom inte riktigt behövts förrän nu! vill verkligen ha en sån här:
världens vackraste djur ungefär, puuuss.

Kommentarer
Postat av: caa

bara att börja läsa på, läs flitigt om hund och ras i ett år så är man redo sen

2010-08-11 @ 19:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback