saknar redan

nu är den fina kentresan över för den här gången. saknar redan männen och familjen, även fast vi sågs senast i söndags. skanderborgskonserten kunde knappast slutat finare då jocke innan 747 tillägnade låten till oss. det var väldigt fint av honom och det satte verkligen punkt för resandet för i år.
på måndag beger jag mig tillbaka till stockholm för då börjar skolan igen. har redan ångest, men får försöka att orka med det antar jag. förstår inte riktigt hur jag hade tänkt mig att det skulle gå till. tur iaf att jag redan på tisdag åker vidare till köpenhamn med matilda och felix och ser mannen i mitt liv no2, jónsi. åh finfinfint!
veronica, palle, amanda osv vid staktet i stockholm.
jocke i helsingborg.
nu är det väl även läge för min blogg att göra comeback eftersom aktiviteten kentbloggen antagligen kommer att stillas en aning nu. hoppas dock fortfarande på att kunna hålla den något sånär aktiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback