there are two potential violators of man’s rights the criminals and the government

nu ska jag inviga min nya kategori!
jag ska presentera mig själv rent politiskt tänkte jag!
nog för att många (ja inte för att det är många) som läser den här bloggen redan vet vad jag tycker, ni är kanske rent av är trött på mig, det kan inte hjälpas.
ja ok, jag är alltså med i luf -> liberala ungdomsförbundet -> folkpartiets ungdomsförbund -> är folkpartist -> röstar alltså på ALLIANSEN
där med inte sagt att jag sympatiserar med allting som folkpartiet gör.
jag sparar inte på liberalismen utan tar den gärna till sin yttersta kant: nyliberalismen/libertarianismen, med konsekvent tro och fokus på den enskilda individen och den individuella friheten.
jag antar att ni kommer att stöta på saker som gör er förargade och förvånade i den här kategorin. tveka aldrig att fråga något eller skälla på mig. några saker som jag ägnar många timmar av att diskutera både med andra och med mig själv: fri invandring, upphovsrätt, skatter, sexköpslagen/porr, religion, sexualiteter, djur, åldersgränser, alkohol droger och en hel del annat antar jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback