alla som älskat dig har hatat mig av rädsla

tror faktiskt att jag är näst intill frisk trots helgens bravader (vara ute i totalt ösregn tre dagar i rad kombinerat med extremt lite sömn). har umgåtts med väldigt fina människor, har sovit på perrongen på arvikas station, fått höra ismael, gråtit mer än någonsin till m, befunnit mig i norge för första gången, varit i oslo där man kunde komma en kvart innan kent gick på och stå längst fram för att halv tre på natten resa direkt till eskilstuna där folk var som galna.
nu ska jag äta fil och läsa lite tror jag
matilda, gabriella, amanda och veronica på stationen i oslo.
emeli, palle, amanda, veronica och lovisa utanför parken zoo
jocke i oslo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback