allting har förändrats men jag känner likadant

åh nu har jag fått höra det kanske kommer en förändring, hur fin som helst är den. jättefint text, vacker melodi och allt. föll pladask för den när jag fick höra smakprovet på bengans igår. underbart med nya kentlåtar varje gång. jag vill att dom ska släppa en helt ny skiva nu idag, på en gång. hoppas det kommer en till kentskiva nån gång i alla fall. 2009 kanske möjligtvis? vore looovely. om det var bra förstås, fast det har ju aldrig gått snett förut så jag oroar mig inte...
berlinremixen (simon brenting remix) är ju inte heller att klaga på. bästa kentremixen ever kanske, vet inte om den slår nåids remix på music non stop än.
nu ska jag lyssna på låtarna och vara helt... frälst
tack för allt kent, älskar inget som jag älskar er

image17

Kommentarer
Postat av: Marcus

Det kanske kommer en förändring.
Vilken är den? Tack & adjö?
Den som lever får se.
Puss!

2008-04-08 @ 00:13:23
Postat av: jonna

marcus tönta dig inte nu man fattar ju vilken förändring han menar om man lyssnar på texten :@

2008-04-08 @ 00:21:44
Postat av: fanny

åååh vill också ha ett nytt kentalbum nu. ska vi drömma lite?

2008-04-08 @ 07:38:12
Postat av: Karl!

Hej vad för förändring, jag e för trött för att tänka men ge mig förändring :)

2008-04-10 @ 01:47:01
Postat av: jonna

tjenare karl, köp den själv.

2008-04-10 @ 14:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback