håkan på arenan - först skratten sen dom där tårarna

hej och goddag igår var det håkan hellström i stockholm för min och linneas del. var roligt på tågresan för vi satt med fyra utländska tjejer som sminkade sig typ hela resan, var roligt att lyssna på dom hahaha. vi var duktiga och hittade till gullmarsplan också. kom fram till fryshuet/arenan ungefär en halvtimme innan insläppet. jag trodde dock det var typ en och en halvtimme kvar när vi kom fram blev rätt förvånad när dom släppte in hahaha. kom i alla fall väldigt bra till och när alla reste sig blev jag frammosad till tredje raden.
rolig konsert fast lite seg, speciellt när han spelade nya låtar som jag inte kunde. lite väl långt att spela 2½ timme också. håkan är charmig, han älskar verkligen sin publik. blir så trött på allt tjat om att han skulle sjunga falskt, känns som ett ganska löjligt argument. när man ser alla dessa tusentals människor som bara älskar honom är det ingen tvekan om saken, det handlar inte om det, det handlar om något mycket mycket större. tycker synd om folk som inte förstår sig på håkans musik. han är en tacksam musiker att tycka om, minst sagt
träffade en del folk jag känner också, felicia, antonia, en full jasmine, alva för första gången, fanny och moa som vi fick skjuss hem av fedt bra
image19

Kommentarer
Postat av: fanny

jag tycker så jävla synd om folk som inte insett hur underbar håkan är.

2008-04-20 @ 15:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback