happiness a la mode

nu fick jag en plötsligt lust att blogga, jag får det ibland trots att jag inte har något att skriva om direkt.
gårdagen spenderades med wålfgang. carin och hennes mamma(?) har kommit fram till att jag kanske har utvecklat migrän eller vad dom sa. trevligt. jag som aldrig brukar ha huvudvärk annars har haft jättejobbig, ilande huvudvärk från och till i en vecka. så var det.
jag och carin såg när dom födde barn på tv, jag vill inte föda barn, jag vill adpotera.
min endagsbiljett till peace & love har även kommit. den var dyr, kostade över 700 och det jag får se är kent och antagligen sex pistols. dom kunde inte att stoppat in något mer bra än kent? hahaha, gör ingenting. hade kanske inte kunnat sett det ändå.
förövrigt skriver jag alltid om så olika saker att jag alltid har svårt att välja rubrik, så ni vet

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE,blogg.se

Eftersom jag ändå spanade in här tänkte jag lämna ett spår efter mig.
Godnatt!

Postat av: stina

stackars :(:(:(

(btw hatar folk som bara dkriver för att länka sin blogg som tumadre :@)

2008-04-12 @ 12:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback