i mitt liv var du ett gräl i bilen från paris

i lördags såg jag och carin på en massa filmer. först såg vi the pursuit of happyness med will smith och hans jättegulliga son. jättebra film, ville gråta ibland. åh. sen såg vi någon halvdålig film på fyran hahaha, strunt i den. sen blev det pulp fiction till klockan tre på natten. hahaha bästa citatet
- oj jag sköt marvin i ansiktet!
- vad fan av alla dumma saker du kan göra...
- det var en olyckshändelse! du körde över ett gupp eller nåt
vi skrattade...
jättemysig dag i alla fall.
igår umgicks jag med linnea. vi promenerade, vi gillar att promenera. såg en andra avenyn och åt. trevligt. såg något minnesklipp för anders göthberg på svts hemsida, "visstja theodor är också jätteviktig!" hahahahaha

nu sitter jag här och lyssnar på berlin. älskar den, min favorit på tillbaka till samtiden just nu och har varit det ett tag. saknar dom. ska försöka undvika att lägga upp en bild på dom. har upptäckt att alla bilder i den här bloggen är bilder på kent hahaha, ah bäst i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback