jag minns allt som naglarna mot glas...

har gått på en glasbit och skurit upp foten, ajsing. var mitt eget fel. gjorde inte ens ont fast det blev blod på golvet och nu är det ett jack i foten.
har tapetserat om i datarummet (skrev "har tapetserat om i foten" först) med massor kentkort. det blev ganska snyggt må jag säga... alla borde komma hit och titta
fy borde gå och sova det snurrar i huvudet. har väl tittat för mycket pår skärmen. känns som att det drar i båda ögonen åt ett varsitt håll eller nåt

får sån skolångest när alla pratar om skola, galet jobbigt. paw rik tit. orkar inte det vill inte börja skolan igen på flera år, vi får väl se hur det blir. tänker inte gå dit förns det känns bättre. det måste bli bättre, nån gång? pls

Kommentarer
Postat av: carin

creeeepy, satt och funderar villka saker du tagit ner i ditt rum för att få plats med korten x)

2008-04-25 @ 19:22:33
Postat av: Frankis

åh jag lider med dig med skolgrejen känner ju samma sak >_

Postat av: Frankis

VA FAN?! jag skrev typ 5 rader vad är det här för jävla diskriminering mot mig?!

2008-04-25 @ 19:55:32
URL: http://hungup.blogg.se/
Postat av: Frankis

ska kissa ner dom som sköter denna bloggen. kissa dom fedt mycket i näsan.

2008-04-25 @ 19:57:02
URL: http://hungup.blogg.se/
Postat av: stina

kom ihåg att jag skulle hjälpa dig

2008-04-26 @ 18:34:09
Postat av: sami_flikka_kåt_91_sirviö

äh skola är väl roligt. eh

2008-04-27 @ 21:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback