the history books forgot about us and the bible didn't mention us, not even once

alla snackar om julkalendrar hela tiden och alla säger att årets är så bra
jag har bara sett ett enda helt avsnitt och det är det första avsnittet
kan inte säga att jag blev särskilt imponerad ok, kanske bättre än det jag sett av dom som varit tidigare år fast nä så rolig var den inte tycker jag, dock så är han med krulliga håret söt i alla fall. vill ni ha såna kläder som dom ha på sig i årets julkalender till era barn eller småsyskon eller er själva så kan ni köpa av min syster för hon säljer såna kläder! japp
i torsdags var jag och linnea hemma hos min kära syster och hennes kids. det enda linda sa var "linnea ta en bulle" "linnea har du tagit en bulle?" "ta dom sista bullarna nu!" i princip haha
jaja nog om henne var inte henne jag skulle prata om
dom bästa julkalendrarna var dom som gick förr i tiden och det får jag faktiskt säga för jag är inte en det var bättre förr-person i vanliga fall. trolltider, sunes jul, och teskedsgumman! ja jag är medveten om att jag inte var född när dom här gick eller det kanske jag var jag såg dom i alla fall inte men dom är så bra. har sett filmerna en massa gånger
förresten så har väl teskedsgumman varit julkalender? haha jag vet inte, det är bra iaf
sunes jul är ju dock det ultimata, sune, håkan och pappa rudolf, bättre män kan man inte hitta i en tv-ruta tror jag (jo fredik och filip kan man ju iofs hitta där)
min pappa har något starkt emot fredrik och filip, jag förstår honom inte
han tycker liksom att anders och måns är roliga
öh eller det kanske förklarar varför han inte tycker fredrik och filip är roliga
jag vet att alla andra säger filip och fredrik haha

Kommentarer
Postat av: c

ta en bulle

2008-12-20 @ 11:10:53
Postat av: Gustaf

Det är ju anders och måns som gör julkalendern!!!

2008-12-20 @ 14:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback