du ligger med nån annan tönt

hallå hallå nu tänkte jag uppdatera lite här igen hehe
fattar inte ens varför eftersom man kan läsa allt mycket bättre i min bilddagbok så kanske borde prata om nåt annat än det jag skrivit om där... iaf så är min dator (wålfgang som jag döpt honom till i mina unga dagar) sjuk och behöver blåsas rent, carin ska hjälpa mig med det någon dag. så länge använder jag pappas laptop. kan inte lägga upp några videobloggar här :( vill ju det eftersom dom är så fina, även om jag är den enda som uppskattar dom.
idag har jag gjort precis ingenting ungefär haha, jag har beställt en bok, harry potter and the prisoner of azkaban. duktig.
mm, värt att skriva om en dag utan händelser
jag lägger upp en bild på jocke istället

(bengans 6 november)

Kommentarer
Postat av: C

har du letat på skivorna till datorn och sen lagt över ALLT du vill spara och skrivit lista på alla program som försvinner som du vill ha tillbaka?

2008-11-18 @ 11:51:53
Postat av: S

Amazing, HUR fick du Mr Mountain att posera sådär?

Har du pli på honom?

2008-11-21 @ 10:17:47
Postat av: jonna

ja det har jag nog! hehe nä han är snäll och gör som man säger tror jag, sa bara att jag redan fått dom andra att göra det så lydde :p

2008-11-21 @ 15:45:03
Postat av: jonna

eller löd?

2008-11-21 @ 15:45:36
Postat av: Anonym

.. lödder?

2008-11-23 @ 18:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback