the flavour of murder

nu har jag varit vegetarian i 168 dagar och det går bra jag har bara ätit en räka sen dess och det var av misstag när jag åt smörgåstårta på carins student, ville inte direkt ba "ojoj här var det visst en räka *stoppa in fingret i munnen och leta rätt på den för att sedan lägga den på tallriken*" när hennes familj var där. räkor är dessutom gott hehe
det är bra
alla djur älskar mig
speciellt nilz
fast hon sprang ut ur köket när jag gjorde mackor förut och jag fick jaga henne :(
rebellisk tjej
p.s. morrissey hälsar:

Kommentarer
Postat av: c

ska ha fläsk fest.... bjuder dig, det kommer vara mat av fläsk bara.... och hmm...drinkar blandat med gris blod ! fett gött nöff nöff

justja Babe hälsar från köttkroken!!

2008-10-17 @ 10:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback