snape snape severus snape, voldie voldie voldie voldie voldemort

jaha så man måste skriva varje dag och dessutom göra något för att få en populär blogg
för det första, sen när går antalet inlägg före innehållet???
och för det andra, hur ska man ha tid att göra något om man ska uppdatera sin blogg stup i kvarten?
fråga kenza
http://kenzas.se/
iaf jag har läst ut sista harry potter-boken!!!
läs inte här om du inte vill veta nåt om den oki hehe
aa iaf, snape ägde eftersom han var på dumbledores sida hela tiden
har jag inte alltid sagt att snape är att räkna med va? va? VA?
puss på honom
så sorgligt att han var kär i lily hela tiden, om jag var lily skulle jag nog bli kär i snape istället för james, han verkar dryg
ser fram emot filmerna massor nu, ååh
såhär tycker jag att den unga snape ska se ut

så gullig, eller hur?
sista sidorna var med så gulliga, 19 år senare när dom ska lämna sina barn vid hogwartsexpressen
så nöjd med slutet, precis som jag ville att det skulle vara
roligt när harry dödade voldemort, haha gick så snabbt hängde knappt med själv. trodde dessutom inte att han var död utan att det skulle hända nåt hela tiden fast det gjorde det inte, tack och lov
synd att det inte kommer att komma några fler böcker dock, kommer sakna
ska börja läsa harry potter and the philosopher's stone

Kommentarer
Postat av: stina

det var bäst

2008-09-06 @ 16:04:10
Postat av: C

grattis, du vann guld medalj en "läste ut hp-böckerna sist" grattis grattis ;)

nää nu var jag elak, håller med dig om snäjp

2008-09-07 @ 12:24:17
Postat av: Rikard

Sen när började du gilla snape?? :@ förut var det harry-tjat hela tiden ju

2008-09-14 @ 21:29:45
Postat av: jonna

äh har alltid gillat snape

2008-09-15 @ 20:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback