att surfa med en rosa dongel

idag har jag träffat julia som är och hälsar på stina här i västerås!
stina var också med för den delen, hon roade sig med att blåsa mig sensuellt i örat hela tiden
älskar henne för det, finns inte mycket jag gillar mer!
så skaffade vi även ett mobilt bredband till mig, blev 3 som tydligen fått bra recensioner i nåt  test så nu surfar jag med en rosa dongel. killen som vi köpte det av tyckte jag skulle välja den. jocke var snäll och hjälpte till och "installerade" den, så teknisk den mannen
borde helt klart börja blogga mer så därför gör jag det också, får se om det blir något roligt av det

så kan jag även säga att matilda blev kallad en blivande stjärna på den liberala himlen hos en finfin bloggare idag, tycker ni ska läsa hennes
mycket intressanta inlägg om alkohol och åldersgränser

Kommentarer
Postat av: stina

kan komma och blåsa lite mera


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback